10-06-2013 / Monier introduceert nieuwe keramische brochure

Alle dakpannen op een rij in nieuwe brochure Monier

Tonvorm of traditioneel zadeldak? Monier presenteert alle dakpannen tezamen in een nieuwe brochure. Voor het eerst toont het bedrijf het complete assortiment keramische dakpanmodellen voor nieuwbouw, restauratie en renovatie van daken in gedrukte vorm. Inclusief informatie over betonnen dakpannen, productietechnieken, daksysteemcomponenten en isolerende dakelementen. Het overzicht inspireert architecten, ontwerpers, aannemers, dakdekkers en consumenten de dakbedekking te kiezen die het best aansluit bij smaak en stijl.

De variatie in sferen, stijlen en keuzes komt goed tot zijn recht in de nieuwe brochure. De collectie keramische dakpannen van Monier is immers zo uitgebreid dat er alle creatieve vrijheid is om bijvoorbeeld moderne architectuur te onderstrepen, of juist het klassieke uiterlijk van een oud pand. Aangevuld met technische details krijgt de lezer een complete indruk van de mogelijkheden voor dakbedekking. De ruime productkeuze en de technische ondersteuning waarborgt een technisch verantwoord dak dat binnen ieders begroting kan blijven. Hoewel de brochure is samengesteld voor professionals, helpt deze ook consumenten bij hun keuzeproces. De brochure is gratis aan te vragen via infonl@monier.com.

Dak een op elkaar aansluitend systeem

De brochure bevat tevens informatie over betonnen dakpannen, productietechnieken, daksysteemcomponenten en isolerende dakelementen. Bij Monier zijn alle producten namelijk op elkaar afgestemd; van dakpannen tot daksysteemcomponenten, van isolatiemateriaal tot zonne-energiesystemen. Een dak is immers niet een verzameling losse onderdelen, maar een systeem dat perfect op elkaar moet aansluiten. In de brochure ook ruime aandacht voor het Hollands erfgoed dat Monier een warm hart toedraagt. Het bedrijf investeert bewust in het op de markt houden van typische, klassiek Hollandse modellen en de productietechnieken, zoals het patineren, verglazen en smoren.