15-10-2015 / 5x makkelijk quiz: een succes

5x makkelijk quiz: een succes

Bij Monier maken we het onze klanten graag makkelijk. 5x makkelijk om precies te zijn! Daarom hebben we onze logistieke dienstverlening uitgebreid en tegelijk eenvoudiger gemaakt. In de maanden juli en augustus daagden we klanten uit aan een speciale 5x makkelijk quiz deel te nemen op www.5xmakkelijk.nl. Ruim 380 keer werd de quiz ingevuld. Uit alle deelnemers hebben we 5 winnaars getrokken, die we belonen met een iPad Air 2! Zij kregen de iPads persoonlijk uitgereikt door een van Moniers buitendienst-medewerkers. Gefeliciteerd!

5x makkelijk op een rij

We zetten nog even de 5 logistieke punten op een rij waarmee we het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken:

1. Flexibel: of u uw order nu met een kooi-aap, kraanauto of pakketdienst wilt transporteren – wij regelen het voor u!
  2. Betrouwbaar: we leveren uw order op de afgesproken dag en tijd. U hoeft ons niet te bellen, wij sturen u een dag van tevoren een SMS met het aflevertijdstip.
  3. Compleet: Monier heeft een uitgebreid assortiment met dakpannen én daksysteemcomponenten. U bestelt alles in 1x en krijgt het in 1 zending geleverd.
  4. Tijdwinst: steeds meer klanten merken het… als wij het regelen levert het écht veel tijd op. U hoeft geen transporteur te regelen, krijgt geen extra factuur etc.
  5. Milieu: we zijn een kei in het verzamelen en combineren van orders. Hoe efficiënter we dat doen, hoe minder kilometers we maken, en dus minder CO2-uitstoot.

Verbeterde logistiek

Onze klanten waarderen onze vernieuwde dienstverlening. Maar liefst 81% van hen vindt dat de logistiek van Monier verbeterd is. Vandaag de dag laat 75% van onze klanten bestellingen bezorgen door Monier en is het klantaandeel dat hiervoor kiest toegenomen met 5%. Niet zo verwonderlijk: inmiddels leveren we 98% van onze orders in 1x compleet uit. En dat zijn cijfers waar we best trots op zijn!