Montfoort

BMI Benelux zet in op groei

Nieuwe Marketing Director Benelux 

Met de aanstelling van Eelko Leeuwenburgh als Marketing Director Benelux zet BMI Benelux in op verdere groei in de markt voor platte en hellende daken. Een nieuwe, geïntegreerde marketingstrategie brengt marketing, product, sales en services verder in lijn met elkaar, waarmee een nog meer klantgerichte organisatie zal ontstaan. Digitalisering en datamanagement zullen daarbij een grote rol spelen. De aangescherpte strategie van BMI Benelux is een logische, volgende stap na de fusie tussen Braas Monier Building Group en Icopal Group. Leeuwenburgh hierover: “Wij zien een versnelde digitalisering van de bouwsector en onze nieuwe marketingstrategie gaat inspelen op deze groeiende behoefte bij onze keten-partners en klanten.”

Eelko Leeuwenburgh heeft meer dan twintig jaar managementervaring op het gebied van marketing, digitalisering, innovatie en business-development. Deze ervaring heeft hij bij toonaangevende internationale bedrijven in diverse markten opgedaan, waaronder Hewlett-Packard en Dell Technologies (IT), Avery Dennison (verpakkingsindustrie), Eastman Chemical (chemie), Flint Group en Apex International (drukwerkindustrie). Bij deze twee laatste bedrijven was hij verantwoordelijk voor succesvolle digitalisering en innovatie. Zijn brede achtergrond stelt hem in staat om alle aspecten van dit strategische traject bij BMI Benelux optimaal te begeleiden.